Czas realizacji dostawy w sklepie on-line


Realizacje zamówień w czasie epidemii COVID-19:


Obecna sytuacja ma wpływ także na naszą pracę i realizację zamówień. Wprowadzone przez nas środki zabezpieczenia przed koronawirusem sprawiają, że praca w pewnych obszarach musiała zostać inaczej zorganizowana. Ma to bezpośredni wpływ na pracę naszego magazynu

Przesyłki kurierskie na terenie Polski nie są wstrzymane, jednak każda spedycja poinformowała nas o możliwych opóźnieniach z uwagi na wprowadzane procedury bezpieczeństwa oraz zmniejszoną liczbę kierowców.

Robimy wszystko, aby sytuacja nie odbiła się na jakości obsługi, jednocześnie prosimy o wyrozumiałość dla naszych działań, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa Klientom oraz naszym pracownikom i dostawcom.



Szanowni Klienci, przy każdym produkcie w naszym sklepie znajduje się informacja odnośnie czasu przygotowania oraz wysyłki towaru do Państwa w dniach roboczych – licząc od momentu potwierdzenia zamówienia (wpłaty należności na rachunek sklepu modnydom24.pl). Każdorazowo są Państwo informowani mailowo o wpływie należności, wszystkimi dostępnymi formami płatności oferowanymi przez sklep.

W przypadku zakupu większej ilości produktów, czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi dostępności produktu z koszyka.

Dodatkowo są Państwo informowani o fakcie pobrania przesyłki przez kuriera oraz otrzymują maila dzień przed planowaną dostawą towaru na wskazany przez Państwa adres.

Więcej informacji odnośnie sposobów i warunków dostawy kliknij tutaj.

Każdy Klient, który zarejestrował konto na sklepie modnydom24.pl może sprawdzić stan realizacji zamówienia logując się na swoje konto.
product