Czas realizacji dostawy w sklepie on-line


Realizacje zamówień w czasie epidemii COVID-19:


Obecna sytuacja ma wpływ także na naszą pracę i realizację zamówień. Wprowadzone przez nas środki zabezpieczenia przed koronawirusem sprawiają, że praca w pewnych obszarach musiała zostać inaczej zorganizowana. Ma to bezpośredni wpływ na pracę zespół obsługi Klienta oraz pracowników magazynu.


Przesyłki kurierskie na terenie Polski nie są wstrzymane, jednak każda spedycja poinformowała nas o możliwych opóźnieniach z uwagi na wprowadzane procedury bezpieczeństwa oraz obostrzenia sanitarne.


Robimy wszystko, aby sytuacja nie odbiła się na jakości obsługi, jednocześnie prosimy o wyrozumiałość dla naszych działań, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa Klientom oraz naszym pracownikom i dostawcom.

 




Szanowni Klienci, przy każdym produkcie w naszym sklepie znajduje się informacja odnośnie czasu przygotowania oraz wysyłki towaru do Państwa w dniach roboczych – licząc od momentu potwierdzenia zamówienia (wpłaty należności na rachunek sklepu modnydom24.pl). Każdorazowo są Państwo informowani mailowo o wpływie należności, wszystkimi dostępnymi formami płatności oferowanymi przez sklep.

W przypadku zakupu większej ilości produktów, czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi dostępności produktu z koszyka.

Dodatkowo są Państwo informowani o fakcie pobrania przesyłki przez kuriera oraz otrzymują maila dzień przed planowaną dostawą towaru na wskazany przez Państwa adres.

Więcej informacji odnośnie sposobów i warunków dostawy kliknij tutaj.

Każdy Klient, który zarejestrował konto na sklepie modnydom24.pl może sprawdzić stan realizacji zamówienia logując się na swoje konto.
product