Jak wygląda odbiór przesyłki z płytkami ceramicznymi lub meblami wysłanymi na palecie?
Dziękujemy, że zdecydowałeś się na zakup płytek w naszym sklepie. Zanim jednak otrzymasz swoje zamówienie, zapoznaj się z krótką instrukcją przyjęcia przesyłki. To zajmie Ci tylko chwilkę!
Przesyłka paletowa
Wszystkie zamówienia z płytkami, które opuszczają nasz magazyn, spakowane są na palecie. Paleta jest ofoliowana i zabezpieczona taśmami. Więcej informacji na temat naszego sposobu pakowania znajdziesz tu: https://modnydom24.pl/pl/transport
Czy to na pewno Twoje płytki?
Przyjmując przesyłkę, sprawdź, czy na pewno Twoje płytki znajdują się na palecie. Jeśli tak nie jest, odmów przyjęcia dostawy i poinformuj nas o tym niezwłocznie.
Ilość materiału
Zweryfikuj czy ilość opakowań zgadza się z Twoim zamówieniem.
Zrób kilka zdjęć zafoliowanej palety.
Co prawda nasz magazyn wykonuje fotografie przesyłek, jednak gdyby zaszła potrzeba reklamacji, chcielibyśmy móc zweryfikować stan przesyłki w momencie dostawy.
Nalegaj na weryfikację zawartości opakowań w obecności kuriera,
ponieważ zawartość przesyłki stanowią przedmioty szczególnie narażone na uszkodzenia związane z transportem. Weryfikacji zawartości przesyłki dokonaj koniecznie w trakcie przyjmowania dostawy w sytuacjach gdy: przesyłka wizualnie znajduje się w złym stanie, opakowanie kartonowe posiada widoczne ślady uszkodzeń (wgniecenia, rozerwania) oraz gdy paczka oklejona jest firmową taśmą z logiem spedycji (oznacza to przepakowanie/ zabezpieczenie przesyłki na magazynie firmy spedycyjnej).
Jeżeli, kurier odmówi uczestniczenia w procesie sprawdzania,
uzyskaj od niego potwierdzenie, iż nie chce uczestniczyć w weryfikacji paczki, pozostawiając informację na protokole odbioru paczki (liście przewozowym) lub oddzielnym oświadczeniu z podpisem kuriera. W ostateczności należy napisać przy pokwitowaniu odbioru: odebrano bez sprawdzenia zawartości.
Numer telefonu do kuriera
Poproś o numer do kuriera doręczającego aby w razie potrzeby się z nim ponownie skontaktować.
Zachowaj paletę! Paleta jest częścią przesyłki, kurier nie może jej zabierać.
Paleta może się przydać w przypadku reklamacji lub kiedy zdecydujesz się na zwrot towaru.
W ciągu dwóch dni sprawdź dokładnie zawartość otrzymanych opakowań.
Jeżeli okazało by się, że towar jest uszkodzony, bezzwłocznie wezwij kuriera, by spisał z Tobą protokół szkody.
Zgłaszając reklamację upewnij się, że zawarłeś w niej:
- skan lub zdjęcie wypełnionego protokołu szkody
- zdjęcia, na których widoczna jest ilość uszkodzonych produktów oraz rodzaj uszkodzeń
- nazwę i ilość sztuk uszkodzonych płytek
- informację czy mamy oddać kwotę równą wartości uszkodzonych płytek czy dosłać nowe.
Reklamację prześlij do nas wysyłając maila pod adres reklamacje@modnydom24.pl lub wypełniając formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj.
I to tyle! Mamy nadzieję, że dostawa Twojego zamówienia przebiegnie bez problemów i że już wkrótce będziesz mógł się cieszyć swoim zakupem.