Jak wygląda odbiór przesyłki z płytkami ceramicznymi lub meblami wysłanymi na palecie?


Dziękujemy, że zdecydowałeś się na zakup płytek w naszym sklepie. Zanim jednak otrzymasz swoje zamówienie, zapoznaj się z krótką instrukcją przyjęcia przesyłki. To zajmie Ci tylko chwilkę!     

Przesyłka paletowa

Wszystkie zamówienia z płytkami, które opuszczają nasz magazyn, spakowane są na palecie. Paleta jest ofoliowana i zabezpieczona taśmami. Więcej informacji na temat naszego sposobu pakowania znajdziesz tu: https://modnydom24.pl/pl/transport

 

Czy to na pewno Twoje płytki?

Przyjmując przesyłkę, sprawdź, czy na pewno Twoje płytki znajdują się na palecie. Jeśli tak nie jest, odmów przyjęcia dostawy i poinformuj nas o tym niezwłocznie.

 

Ilość materiału

Zweryfikuj czy ilość opakowań zgadza się z Twoim zamówieniem.

 

Zrób kilka zdjęć zafoliowanej palety.

Co prawda nasz magazyn wykonuje fotografie przesyłek, jednak gdyby zaszła potrzeba reklamacji, chcielibyśmy móc zweryfikować stan przesyłki w momencie dostawy.

 

Nalegaj na weryfikację zawartości opakowań w obecności kuriera,

ponieważ zawartość przesyłki stanowią przedmioty szczególnie narażone na uszkodzenia związane z transportem. Weryfikacji zawartości przesyłki dokonaj koniecznie w trakcie przyjmowania dostawy w sytuacjach gdy: przesyłka wizualnie znajduje się w złym stanie, opakowanie kartonowe posiada widoczne ślady uszkodzeń (wgniecenia, rozerwania) oraz gdy paczka oklejona jest firmową taśmą z logiem spedycji (oznacza to przepakowanie/ zabezpieczenie przesyłki na magazynie firmy spedycyjnej).

 

Jeżeli, kurier odmówi uczestniczenia w procesie sprawdzania,

uzyskaj od niego potwierdzenie, iż nie chce uczestniczyć w weryfikacji paczki, pozostawiając informację na protokole odbioru paczki (liście przewozowym) lub oddzielnym oświadczeniu z podpisem kuriera.  W ostateczności należy napisać przy pokwitowaniu odbioru: odebrano bez sprawdzenia zawartości.

 

Numer telefonu do kuriera

Poproś o numer do kuriera doręczającego aby w razie potrzeby się z nim ponownie skontaktować.

 

Zachowaj paletę! Paleta jest częścią przesyłki, kurier nie może jej zabierać.

Paleta może się przydać w przypadku reklamacji lub kiedy zdecydujesz się na zwrot towaru.

 

 

W ciągu dwóch dni sprawdź dokładnie zawartość otrzymanych opakowań.

Jeżeli okazało by się, że towar jest uszkodzony, bezzwłocznie wezwij kuriera, by spisał z Tobą protokół szkody.

Zgłaszając reklamację upewnij się, że zawarłeś w niej:

Reklamację prześlij do nas wysyłając maila pod adres reklamacje@modnydom24.pl lub wypełniając formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj.

I to tyle! Mamy nadzieję, że dostawa Twojego zamówienia przebiegnie bez problemów i że już wkrótce będziesz mógł się cieszyć swoim zakupem.

  
product