Reklamacje 

W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza.

Zgłaszając reklamację upewnij się, że oprócz informacji podstawowych zawarłeś w niej:

  • skan lub zdjęcie wypełnionego protokołu szkody
  • zdjęcia, na których widoczna jest ilość uszkodzonych produktów oraz rodzaj uszkodzeń  (e-maile przekraczające 30 MB mogą zostać zablokowane)
  • nazwę i ilość sztuk uszkodzonych płytek
  • informację czy mamy oddać kwotę równą wartości uszkodzonych płytek czy dosłać nowe ( żądanie klienta ).

Każdorazowo po złożeniu reklamacji otrzymają Państwo maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji. W przypadku braku potwierdzenia do 24 h, prosimy o kontakt.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośrednio do specjalistów z działu reklamacji
od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 wysyłając maila pod adres reklamacje@modnydom24.pl

lub dzwoniąc bezpośrednio na numer 77 455 18 43 .

 

 


Formularz zgłoszenia reklamacji
numer faktury lub numer zamówienia:
imię i nazwisko:
e-mail:
telefon:
adres klienta:
adres gdzie przechowywane są reklamowane produkty (jeśli jest inny niż w.w.):
żądanie Klienta:
treść wiadomości:
załączniki (zdjęcia):
Kliknij lub upuść pliki tutaj
product