Reklamacje
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza.
Zgłaszając reklamację upewnij się, że oprócz informacji podstawowych zawarłeś w niej:
- skan lub zdjęcie wypełnionego protokołu szkody
- zdjęcia, na których widoczna jest ilość uszkodzonych produktów oraz rodzaj uszkodzeń (e-maile przekraczające 30 MB mogą zostać zablokowane)
- nazwę i ilość sztuk uszkodzonych płytek
- informację czy mamy oddać kwotę równą wartości uszkodzonych płytek czy dosłać nowe ( żądanie klienta ).
Każdorazowo po złożeniu reklamacji otrzymają Państwo maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji. W przypadku braku potwierdzenia do 24 h, prosimy o kontakt.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośrednio do specjalistów z działu reklamacji
od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 wysyłając maila pod adres reklamacje@modnydom24.pl
lub dzwoniąc bezpośrednio na numer 77 455 18 43 .