Transport w Polsce

Koszty i rodzaje dostawy
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy ofertę specjalną – darmowy transport przy zakupach przekraczających kwotę 2999 zł (nie dotyczy towarów wyprzedażowych i wielkogabarytowych). Oferta dotyczy transakcji, gdzie dokonano wpłaty całości należności wynikającej z zamówienia. W przypadku wyboru opcji POBRANIE zostanie doliczona opłata w wysokości 35 zł za usługę pobrania.
Na kartach produktów znajdą Państwo informacje odnośnie kosztów dostawy jednego opakowania lub jednej sztuki produktu. Indywidualny koszt dostawy wyliczany jest w koszyku na podstawie wagi oraz rodzaju produktu. Przykładowy cennik poniżej. 

UWAGA! jeśli zamawiasz produkty z różnych grup na przykład płytki ceramiczne i dekoracje - koszty transportu są sumowane.

Pamiętaj, że płytki i większe meble wysyłamy na paletach, które nie są wnoszone przez kuriera do mieszkania. W takim przypadku dostawa towaru odbywa się do pierwszej przeszkody architektonicznej typu krawężnik, schody, podjazdy.
Przesyłki paletowe są dostarczane najczęściej w godzinach 8-16, godziny są uzależnione od trasy kuriera.




Transport w Unii Europejskiej


Dostarczamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej

Jeśli chcesz, abyśmy dostarczyli towar do Twojego kraju zapytaj nas o wycenę transportu wysyłając    e-mail na adres: sklep@modnydom24.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://modnydom24.pl/pl/wycena

W celu indywidualnej wyceny przesyłki zagranicznej prosimy o przesłanie następujących informacji:

  • nazwy produktów ( najlepiej pełne nazwy kopiując z naszej strony internetowej + link )
  • ilość produktów
  • w przypadku zamówienia na osobę prywatną – podaj kod pocztowy oraz miejscowość adresu dostawy
  • w przypadku zamówienia na fakturę firmową (0% podatku) - konieczne jest podanie nazwy firmy oraz adresu do faktury wraz z europejskim numerem podatkowym oraz adresem dostawy.

Przygotujemy da Ciebie indywidualną wycenę całego zamówienia wraz z najlepszą opcją wysyłki.




Śledzenie i odbiór przesyłki

Otrzymają Państwo od nas informację z numerem listu przewozowego w dzień wysłania towaru. Dodatkowo każdy klient, który podał w formularzu zamówienia adres e-mail, otrzyma od firmy kurierskiej informacje o przesyłce przed dostawą. Na podstawie numeru listu przesyłkę można „śledzić” poprzez stronę internetową spedytora.
W momencie odbioru przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, czy nie nosi śladów uszkodzenia lub zerwania taśmy ochronnej.
W przypadku uszkodzenia należy spisać w obecności kuriera protokół z odbioru towaru, oraz jeśli to możliwe wykonać kilka zdjęć – np. aparatem komórkowym.

Szczegółowy opis jak powinien wyglądać odbiór przesyłki znajdziesz od tym linkiem:
https://modnydom24.pl/pl/info/118/jak-wyglada-odbior-przesylki-z-plytkami


Bezpieczny sposób pakowania

Nasze przesyłki pakują profesjonaliści! Wszystkie przesyłki są fotografowane przed rozpoczęciem pakowania, po foliowaniu oraz po przyklejeniu listu przewozowego.
W celu zminimalizowania stłuczek wszystkie płytki ceramiczne powinny być pakowane w pionie.
Na wezwanie Klienta wysyłamy zdjęcia na adres e-mail. Dotyczy towarów wysyłanych bezpośrednio z naszego magazynu – dostępnych od ręki.

pakowanie
product