Zwroty
sprawdzić czy nie minęło 14 dni od dostawy towaru
wysłać formularz zwrotu (poniżej)
poczekać na telefoniczny lub mailowy kontakt pracownika (jeśłi nie będzie kontaktu w ciągu 2 dni roboczych prosimy o kontakt, aby upewnić się czy zgłoszenie do nas dotarło).
wypełnić druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży – poniżej
zapakować towar wedle pisemnych wskazówek przekazanych przez pracownika. Wraz z towarem należy wysłać oświadczenie o odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży lub załączyć ksero faktury – w celu identyfikacji Klienta
wysłać na WŁASNY koszt zwrot towaru na adres wskazany przez naszego pracownika
zwrotu mogą dokonać jedynie konsumenci (nie dotyczy firm)
wedle ustawy „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Nie należy zwracać towaru uszkodzonego, niesprawnego lub używanego. Towar taki należy reklamować. Więcej na temat reklamacji kliknij tutaj.
zwrot do sklepu odbywa się na koszt Klienta
towar wedle ustawy należy zwrócić niezwłocznie
sklep zwróci całość kosztów dostawy jedynie w przypadku zwrotu całości zamówienia
przesyłki uszkodzone lub wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane
w przypadku nie spełnienia wymogów ustawy, zwroty mogą nie zostać przyjęte. Towar będzie można odebrać pod adresem dostawy wskazanym powyżej.